Plavecké Podhradie, stred (217 m.n.m.) – Plavecký hrad (505 m.n.m.) 0.45 h-Amonova lúka 558 m.n.m.) 2.15 h – Uhliská (570 m.n.m.) 3.00 h – Mesačná lúka (640 m.n.m.) 3.10 h – Vápenná (725 m.n.m.) 3.55 h Malý Roštún 4.40 h – Sološnica (219 m.n.m.) 5.25 h. Opačným smerom 5.10 .

Scenéricky veľmi pekná trasa, bohatá na výhľad. Vedie v blízkosti zrúcaniny Plaveckého hradu zaujímavým, vertikálne členitým terénom s pestrou vápencovou vegetáciou a rozsiahlym, prevažne bukovým lesom. Fyzicky náročná túra, vyhodná pre zdatných turistov.

Trasa vychádza z obce Plavecké Podhradie po modrej TZT, od kaštieľa, v ktorom je umiestnený okresný archív. Za rázcestím pokračuje po modrej TZT č. 2408 na východisko „Náučného chodníka Plavecký kras“ na okraji lesa. Nasleduje mierne stúpanie po historickej hradnej ceste na malú čistinku s odbočkou na zrúcaninu Plaveckého hradu (pohľad na Záhorskú nížinu). Trasa vedie ďalej pohodlným lesným chodníkom (v blízkosti prameň pitnej vody) do nevýrazného sedla ďalej značným stúpaním na okraj strmého, čiastočne trávnatého svahu s výhľadom. Pokračujeme takmer po rovine cestou na rozsiahlu Amonovu lúku (miesto bývalej horárne) so smerovníkom (odbočka ku studničke). Spoločne s červenou trasou č. 0701 „Štefánikovou magistrálou“ pokračujeme cez čiastočne trávnatý vrch Klokoč (661 m.n.m.) so širokým rozhľadom. Trasa ďalej  mierne klesá na rázcestie značiek v sedle Uhliská, kde je treba zvýšiť pozornosť. Trasa vstupuje málo výrazným chodníkom do vysokého lesa, mierne stúpa na Mesačnú lúku, pokračuje vedľa studničky k rázcestiu so zelenou TZT č. 5104. Súbežne so zelenou značkou nasleduje náročný úsek trasy po hrane ostrého hrebeňa v skalnatom teréne so zakrpateným lesným porastom k betónovému pilieru na najvyššom bode Vápennej. Odtiaľto je široký rozhľad východným a južným smerom na Malé Karpaty a Podunajskú pahorkatinu. Ďalej pokračujeme (po červenej a zelenej TZT) vo svahu masívu Vápennej na rázcestie pod Malou Vápennou, odtiaľ už len po zelenej trase striedavo lesnom a lúkou do obce Sološnica (BUS, železničná doprava bola zrušená).