Plavecké Podhradie, stred (217 m.n.m.) – Vápenná (725 m.n.m.) 2.30 h – Mesačná lúka (640 m.n.m.)  3.10 h – sedlo Uhliská  (573 m.n.m.) – Sklená huta (425 m.n.m.) 4.40 h – Nad jarkami (490 m.n.m.) 5.05 h – Zabité (386 m.n.m.) 5.35 h – Doľany (245 m.n.m.) 6.35 h Opačným smerom 6.30 h.

Trasa túry prechádza od západu na východ cez Malé Karpaty. Scenéricky zaujímavá trasa vedie cez Národnú prírodnú rezerváciu s vápencovým masívom Vápennej a pekným, prevažne bunkovým lesom. Po sedlo Uhliská fyzicky náročná, ďalej pohodlná.

Začiatok je v obci Plavecké Podhradie od kaštieľa, v ktorom je umiestnený okresný archív po žltej TZT č.8127 po hlavnej ulici až k vodojemu, potom okrajom lesa (výhľad) vedľa veže televýnneho vykrývača, ďalej lesnou cestou, najprv serpentínami, a potom striedavo v miernom a strmšom stúpaní na najvyšší bod vápennej. Široký rozhľad východným a južným smerom na Malé Karpaty a Podunajskú pahorkatinu. V  súbehu červenej trasy č. 0701 a zelenej trasy č. 5104 nasleduje národný úsek po hrane  ostrého hrebeňa v skalnatom teréne so zakrpateným lesným porastom. Od rázcestia pokračujeme červenou  značenou trasou cez Mesačnú lúku (studnička) do sedla Uhliská. Ďalší, pohodlnejší úsek vedie po modrej trase č.2408 v dlhom klesaní po lesnej ceste, z vyvýšeniny pohľad na skalné zrázy Vápennej. Pokračujeme lesom asfaltovanou zvážnicou (popravej strane prameň pitnej vody) a miernym stúpaním okrajom lúky na križovatku značiek Sklená huta. Pokračujeme po žltej TZT č. 8108 okolo horárne Zabité od obce Doľany (BUS).