Rázcestie Kamzík – Pod Chlmcom 0,20h – Tri duby 0,40h – križovatka Pekná cesta 1,20h – Vypálenisko 1,40h – prameň Zbojnícka 1,50h – Biely kríž 2,45h – Salaš 3,40h – Kozí chrbát 4,40h – Somár 5,10 – Tri kamenné kopce 5,45h – konské hlavy 6,30h – sedlo Baba 7,05h. Opačným smerom 6,50h.

Stredne náročná časť hrebeňovky vedie zvlneným terénom, prevažne vysokým lesom. Prvá polovica trasy prechádza Bratislavským lesným parkom, kde sú umiestnené besiedky, stoly a lavičky.

Od rázcestia turistických značiek pri vrchu cvičnej lyžiarskej lúky na Kamzíku vedie červena TZT do lesa. Nasleduje pozvoľné klesanie, križuje priesek s elektrickým vedením na križovatku so žltou značkou. Odtiaľ ďalej po lesnej ceste okolo dvoch besiedok s výhľadom a studničkou s pitnou vodou na križovatku s modrou značkou. Ďalší úsek trasy vedie stále asfaltovou cestou, striedavo s rozhľadom, po bývalú horáreň Biely kríž. Ešte približne 100 m vedie značka po asfaltovej ceste, potom odbočí vľavo na chodník (po ľavej strane je pramenisko potoka Vydrica). Pohodlná cesta pokračuje okolo Selnického prameňa ( posledná pitná voda po sedlo Baba), potom cez dva potoky na križovatku s modrou značkou. Nasledujúci, scénericky najkrajší úsek lesnou cestou, takmer stále po plochom chrbte, striedavo s výhľadmi, až do sedla Baba (ubytovanie, stravovanie)